Forum Pradniki Strona Gwna Pradniki
z Krakowa
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Cześć Babeczki!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pradniki Strona Gwna -> Ogolnotematyczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Nastolatek



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 4 Kwiecie 2014 6:08    Temat postu: Cześć Babeczki!!!

znam jednak dobrze angielski i na tym bazowalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli zastanawiacie sie nad tym którego lekarza wybrac to nie dajcie sie zwiesc dobrym opiniom na temat DR.BROMy bo sam sobie wystawia te pozytywne .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po prostu jest i będzie trwał, [link widoczny dla zalogowanych] Ulotna chwilo, ściągam kawałek, ale nie obiecuje, że ściągne w tym tygodniu, ma jedno źródło tlyko.., cierpliwości.
POPROSZĘ DOWODY NA TO. Tak muzyka to raczej połowa lat 80. Wysoki, przystojny męzczyzna nie gustuje przeważnie w babkach ponizej 170. To nic a nic nie boli. Na Kac wegas w bangkoku pamiętam, byłem ostatnimi czasy i widząc reeklamówkę zmiany ciał tak się podekscytowałem, że już się widziałem na przez siebie wybranym miejsciu w kinie ale niestety, po niemałej próbie poszukiwań wkońcu ściągnąłem sę soobie film 'lalunia' na komputer. [link widoczny dla zalogowanych]
wreszcie poradziłam sobie ze swoją 3. sprawa dość przykra i dość wstydliwa, bo ona z kolei rodziła naturalnie po raz pierwszy i niestety niebyło czasu na lewatywę, i skonczyło się stolcem przy porodzie Byłam na Cambrige i nie schudłam!! Jeżeli będziesz chciała o coś zapytać to na forum ajentów jest czat. Anna Mucha to dla mnie przeklenstwo ja bym w zyciu nie poszla do takiej szkoly......... Wybrałam się dziś na spotkanie z przedstawicielem agencji pośredniczącej w szukaniu pracy za granicą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, zapraszam na nowe forum pazurkowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
tak jak jego rodzina-nie tylko dlatego ze mnie spotkal i odzucil .Mezczyzni polacy jestescie poprostu zazdrosni i tyle bo was zadna inna nacja nie chce nie mowiac juz o swojej....... Wiem, że na orbitreku są o wiele lepsze efekty, kiedyś nawet zastanawiałam się nad zakupem, ale bezużytcznych mebli w domu to ja mam już pod dostatkiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z tym niebieskim to nie wiem, ale zielonie, brązy napewno tak, może kremowy? [link widoczny dla zalogowanych] Skąd to mogę wiedzieć tak samo może być zła na mnie za każde inne imię.
Mówiła że leczenie trwa różnie, może trwać pare miesięcy lub do zajścia w ciążę, wtedy mam odstawić. zycze ci szczescia i zarobienia duzej kasiorki Polecam !! Spali się, spali. wiec skoro tak mowi turczynka to moze warto sie nad tym zastanowic??????a i jeszcze jedno , dziewczyny nie zapomnijcie ze dla waszych tureckich chlopakow nie jest za bardzo wazne co mowicie wy ,wasi znajomi itp, ttylko co powie jego rodzina-dla nich to jest swiete.wiec zycze wszystki szczescia-ale troche ostroznosci nie zaszkodzi [link widoczny dla zalogowanych]
Kreglicka60 a moze ktos wie jak zrobic z rudego blond? czy tu choć jeden klinet napisał wpis? Mysle, ze trzeba troche poszperac w internecie i znalesc jakies fajne miejsce. ja również mam bardzo kręone naturalne włosy ;/;/ inni mi ih zazdroszzą a ja czasami nie mam już na nih siły. diete trzymam, jak dopada mnie glod - chec na zarcie to wcinam jablko za jablkiem, najgorzej jest wieczorem jak dzieci juz spia i mam wreszcie spokuj, To miło, że ktoś mnie poznaje- na forum rzeczywiście już się wypowiadałam , ale nie tym, tylko faceci z Egiptu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tam mam już dość bycia królikiem doświadczalnym, ale co zrobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 8 kilo to całkiem niezły wynik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Helo a ja mam mianowicie taki problem tzn pytanie... [link widoczny dla zalogowanych] spodobało mi się
Ja też miewam kryzysy i chwile zwątpienia. Co tu taka cisza nikt sie nie odzywa. Misiu podjarany wali:- Rybka, ja to bym chciał, żeby na całym świecie były same niedźwiedzice, tylko ja sam jeden niedźwiedź.Rybka myk-bzyk i na całym świecie same niedźwiedzice i żadnego samca próczMisia. Magdzia2 mi z femara udało się za drugim razem Niestety nie wiem gdzie teraz obcina !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Z tym parciem to masakra, nie umiem tego powstrzymać ;-( Następne badanie mam za dwa tygodnie. Nie polecam salonu na Placu Wolnica fryzury kiepskie, ciezkie, niemodne, zwykle do poprawki. po jakim czasie noszenia aparatu można się już poruszać jeśli jest on na kości udowej? Powodzenia....A teraz jestem w 5 miesiącu Dlatego polecam robic przerwy jesli chodzi o picie soku .. ja mam obraz mojego domku w głowie mam zaplanowany kazdy metr działki (mam fijoła na punkcie kopania ,przesadzania ,grabienia uwielbiam ta robote mogłabym pracować w zieleni miejskiej ,rozładowuje wszystkie stresy )kazdy metr domu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałabym mieć ładną, kształtną, uniesioną pupę, ale nie chcę żeby schudła.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem pewna ze bedzie sporo negatywnych wypowiedzi ale i tych pozytywnych a ja postaram sie aby ten topik nie zmarł smiercia naturalna .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz już wiem, ze troszkę głębsza aplikacja jest o wiele skuteczniejsza i wypływa tylko nieznaczna część rozpuszczonej tabletki. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wchodz więc na forum obrażać inne kobiety bo to nie miejsce na to.
Właśnie sprawiłam sobie odstraszacz na pająki - taki do kontaktu, ale to dopiero pierwszy dzień jak go posiadam... I nikt nie jest zainteresowany zeby wkladac pieniadze w tego typu badania. Nagle- z dnia na dzień- stałam się wrogiem. Po powrocie do domu odezwij się koniecznie. Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki za wszelki odzew! oczywiście że Druga!!!!!! W szpitalu państwowym też mają kolorowe ściany, wystarczy pójść na salę eko. Miała wtedy długie włosy w rudnym kolorze. Jajecznica przed wejsciem na sale porodową mialam robioną lewatywe i siedze sobie na kiblu a tam tylko taki maly parawanik byl i w sumie to wszystko bylo widac no i przyszla salowa znajoma i pyta zdziwiona: Zaznaczam że wypijalam dziennie co najmniej trzy filiżanki, dwie w pracy i jedną w domu a czasmi nawet więcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pradniki Strona Gwna -> Ogolnotematyczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin